zaterdag 4 augustus 2012

Vooravond Powerman Vlaanderen

Eindelijk zijn we zover. Morgen om 14u10 wordt de start gegeven van Powerman Vlaanderen 2012. Na het Europees kampioenschap van 29 April is dit mijn tweede hoofddoel van het jaar. De ganse maand juli stond in het teken van deze wedstrijd. Begin juli werkte ik een driedaagse stage af in Höfen in gezelschap van mijn broer. Vervolgens werd de routeloop te Ramsel gelopen als eerste test. Met een geslaagd resultaat ging het richting een twee drukke trainingsperiode. Hierin werkte ik nog de duatlon van Loenhout af, maar deze was eerder teleurstellend. In de week voorafgaand kwam mijn grootmoeder te overlijden. Trainen ging nog wel, maar de focus voor wedstrijden was er niet. De week daarop stonden de LU 2u van Herentals en de bosloop in Tessenderlo op het programma. Beide wedstrijden gaven een bevredigend resultaat. Ik kon dus met een gerust hart de recup periode aanvatten. In rechte lijn naar Powerman Geel! Als het morgen hard waait kan ik alvast rekenen op een prima wielset met 50 mm hoge velgen van Detec. Deze wielen worden mijn via sponsordeal aangeboden door Trigon bycicles.

http://www.trigonbicycles.be/index.php?option=com_content&view=article&id=128&Itemid=155&lang=nl

In de voorbije periode heb ik al wat koppeltrainingen kunnen afwerken met deze wielset, maar morgen zal de ultieme test volgen. Ze ogen alvast mooi!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten